26.10.09

En kort introduktion av oss på Tankefel

Jag skriver ofta om Tankefel som ett kollektiv, som någonting med fler än en författare. Jag är dock sämre på att i närmare detalj beskriva vilka dessa mystiska individer bakom detta namn är, så jag tänkte att ett inlägg som ger en kort introduktion av dessa personifikationer och figuriner är. I kronologisk ordning, förstås, så att ingen känner sig vare sig favoriserad eller förbisedd.

Den förste att joina var, inte helt överraskande, jag. Jag behöver ingen direkt introduktion, så let's move right along.

Den andre att haka på var Neuroticum, som har två katter som ger en ett Cute Overload genom att bara gå omkring och göra kattsaker - och dessutom ett namn värt att döda för. Inte minst.

Det tredje namnet på listan är Andreas, även är känd från Cynism, där hen under åren lyckats etablera sig som en tänkare, pirat och retoriker av rang.

Den siste av vår kvartett är Mikusagi, som alldeles nyss skrev bloggens 250:e inlägg, och i övrigt är extremt queer både rent generellt och synnerligen specifikt.

Det är, i all korthet, vi. Nu är det dags att börja jobba på nästa inlägg - ingen vila, ingen ro. -

2 kommentarer:

  1. Jag trodde att vi var fler :o Alltså var det bra med presentationen. Nu har jag koll!
    *är queer*

    SvaraRadera
  2. Jag visste att det fanns ett behov! E:
    *känner sig rätt i tiden*

    SvaraRadera