3.7.08

Bananrepubliksfest

Idag sägs det bli en bananrepublikfest på stockholms gator. Om vore jag inte smittad av en hosta som på något vis lyckats smitta memetiskt hade jag varit där.

I stället får jag nöja mig med att påpeka att banantemat kanske inte passar alla. De av er som spelar Death Game vet att bananer är det enklaste sättet att få bukt med överlevande medtävlande, och gratis utdelade dödsbringare är kanske inte det bästa av alla reklamkampanjer.

Välan. Må de av er som beger er dit ha en bananfest utan dess like. Och må de av er som är med i spelet inte anse den rika förekomsten av bananer vara en anledning att inte ta sig dit.

2 kommentarer:

  1. inte fan var det gott om bananer. de var slut när jag kom...

    SvaraRadera
  2. De lovade bananer och gröna änkor, men misslyckades på bananerna?
    Falsk marknadsföring. Helt klart. 0:

    SvaraRadera